Thursday, March 24, 2011

FAILURE

Hello korang semua!
Ujian bulan 1 baru je habis. Result yang aku dapat pulak teruk2 belaka. Memang celaka betul lah. Itulah,sebab tak study punya pasal kan. Walaupun aku ada bukak jugak buku,tapi,masih fail jugak. yang menjdai masalahnya,add math aku sentiasa je fail. Tak tahu kenapa,study bukan main banyak,fail jugak. Markah berapa,rahsia lah! Kalau gitau nanti,malu kucing la!

Adui,macam mana nak upkan aku punya result ni?! Asyik teruk je memanjang. Apo kono eh jang?! Susah betul,aku nak pergi tuisyen,duit pulak takde. Dah tu,transport pun takde. Ini,kalau begini tiap2 exam,time spm camne? Aiyak! Jangan kantoi sudah.

Bio,fizik,kimia,lagi satu hal. Camne aku nak dapat semua subjek tu A? Sekarang dah tak boleh rilek2 lagi. Kene push up dari sekarang,kalau tak,spm kantoi la jawabnya. Jadi,pikir sendiri laa. Chow.

No comments:

Post a Comment