Monday, January 31, 2011

Masalah TAK Seberapa

Korang semua..!
PERHATIAN kepada semua pelajar-pelajar yang dilanda masalah!
Apa yang anda akan buat?
Berdiam diri? Settle kan sendiri masalah anda ataupun minta bantuan rakan?

Bagi saya sendiri la kan,untuk luahkan masalah memang agak mudah. Tapi,sudi ke orang mendengar luahan hati kita? Ada ke? Mungkin ada kot,kita je tak perasan.

Betul tak? Is that right?


Kadang-kadang kita rasa yang masalah kita ni besar,rupanya ada orang lagi yang dilanda masalah yang lebih besar dari kita. Sepatutnya,bersyukur lah kita ni. (Aku pun tak bersyukur jugak,haha)

Aku bukannya apa,kadang-kadang,aku rasa lah yang aku ni agak malang,tapi,masih ada orang yang lebih malang daripada aku. Aku kena muhasabah diri lah. Lagipun,dah nak SPM ni,mane boleh main-main lagi.

Erm,jadi,cukuplah aku merapu sekarang ni. Rasa macam nak makan pulak,lapar daa.. Ok,chow.

No comments:

Post a Comment