Thursday, December 30, 2010

AKU ADALAH SEBUAH BONEKA

Pada saat aku post blog nie,aku tengah bengang sebenarnye. Sakitnya hati aku. Terasa seolah2 aku dipermainkan. Macam tak guna aje. Ish3,ikutkan hati,mahu aku tampar je muka SI PENGAWAL BONEKA uh,tetapi,aku tidak mahu. Takut2 ada benda tak baik berlaku kat aku nanti. Aish...

Dan,aku ini cuma BONEKA. Dia gunakan aku untuk lepaskan perasaan geram dia kat musuh dia. Bengang betul. Panas aje aku. Musuh die pulak,mula cari pasal dengan aku. Permulaannya,dialah yang menghasut aku supaya aku cari pasal dengan musuh dia. Tak pasal2 aku pun terlibat sama. Dalam benda yang tak sepatutnya berlaku,aku pulak yang terikut sama?

Apapun,AKU ADALAH SEBUAH BONEKA. Dan BONEKA itu tidak akan dapat dikawal buat selama2nya,kerana BONEKA itu sedar,bahawa dia dah pandai buat keputusan sendiri tanpa dikawal oleh orang lain.

Sekian.

No comments:

Post a Comment