Friday, December 24, 2010

SURAT MENYURAT

Hah,kali ni aku nak post pasal surat menyurat.
Ramai budak2 sekarang ni suka pakai sms bler nak berhubung,kan? Tapi,aku tengok surat menyurat ni macam dah pupus pulak yer. Aku kata macam ni sebab kebanyakan kawan2 aku tak guna surat lagi dah. Maksud aku,surat yang dipos lah. Bukannya surat yang bagi2 camtu jer. Itu pun aku leh buat gak. Hanya pakai orang ketiga je. Hahaha..

Kenapa ramai orang dah tak nak guna surat yer? Sedangkan semoden2 aku pun,aku masih lagi guna surat yer. Ceh,batak pulak. Yelah2,mentang2 dah dapat surat dari orang tersayang kan...so,batak la sikit. Takpe kan? Hahaha..harap anda yang membaca ni tidak kisah.

Makanya,janganlah dilupakan surat,kerana,jika tiada surat,siapalah anda. Haha,merepek2!
Dahlah,bosan aku mengarut ni. Siapa2 yg baca ni,terima kasih la yerk.

No comments:

Post a Comment