Friday, December 10, 2010

HOLY-DAY!

Assalamualaikum & selamat sejahtera.
Pada 13/12/2010 nie,aku dan fmily aku serta sepupu sepapat aku,pergi bercuti. Dekat mana? Dekat Lumut daa..tau tak kat mana? Kat PERAK laa..still kat Malaysia lagi. Haha..

Mula2 sampai kat sini,agak bosan lah sebab aku takde buat ape2 dekat sini kan,jadi aku pun tak tau nak watpe. Tapi,berdasarkan pemerhatian aku,pemandangan kat sini agak lawa laa. Memang kalau korang dapat tengok pemandangan kat sini,mesti terpegun punye. Tak percaya? Suka hati korang laa..

Benda pertama yang aku fikir bila sampai kat sini ialah mana nak cari tandas? Gila,mana taknya aku nak cari tandas,3 jam lebih aku duduk dalam kereta,terperuk aje. Haisshh,memang tak tahan gila laa. Haha,lepas dapat cari tandas,aku cek2 la bilik2 dekat sini. Sekali tengok,ada tab mandi la pulak! Fuhh,memang gempak meletup cun giler! Nampak aku ni macam batak je kan? Memang pun,sebab rumah aku mana ada tab mandi. Apa lagi,aku berendam la dalam tab mandi uhh..hah,best betul aku cakap. Ingatkan kalau aku balik umah nanti,aku nak pasang tab mandi la,ceh,harapan je laa.

Lepas tu,aku terasa pulak nak mandi kolam kan,maka dengan itu,aku pun pergilah ke kolam renang bersama sepupu2 aku. Ada jugak yang buat perangai sakai kat sana. Aku tak tahu la sape,tapi yang pasti bukan aku. Menyirap je aku tengok. Aduyai.. Mandi punya mandi,terasa nak lumba berenang pulak. Lumba punya lumba,aku tewas di medan kolam akhirnya. Malu betul. Takpelah,dah takde rezeki,nak buat camne?

I2 baru 1/2 hari je,dengan itu,aku tamatkanlah penulisan aku ni.

Wasalam.

No comments:

Post a Comment