Thursday, December 16, 2010

CONTROL YOURSELF! (1)

Assalamualaikum & Salam sejahtera.
Waktu ini,aku nak luahkan sesuatu kat sini.
Erm,tentang sesuatu yang membuatkan aku hilang pengawalan diri. Tak tahulah,kenapa aku tak boleh nak kawal diri dalam soal cinta,pelajaran mahupun wang. Ah,ini yang membuatkan aku gundah gulana. Huwaa..ayat!


Susah nak sabar dalam soal2 camni. Memang payah. Aku pun tak tahu kenapa. Erm,lagipun bila orang dah nak dapat duit,memang payah giler2 nak sabar. Betul aku cakap. Haha.


Pasal pelajaran jugak. Aku susah nak sabar. Nak kawal diri sangat susah lagi2 bila tunggu results,kepala macam nak pecah. Takut2 fail pulak yer.


Cinta? Ah,aku tak nak cerite benda alah ni kat sini..susah nanti aku. Haha..


TAMMAT la penulisan simple aku ni. Wasalam.

No comments:

Post a Comment