Wednesday, December 22, 2010

TO START A NEW DAY.

Hah,ari nie aku nak post something yang aku rasa aku nak share kat korang lah.

Mulakan hari yang baru. Ya,itulah tajuknya. Tapi,aku nak bagitahu kat sini,aku nak cerita pasal bukak sekolah laa. Waktu sekolah ni,terpaksa lah bangun pukul 6 pagi,mandi,siap2 nak pergi sekolah...uishh,mesti rasa macam tak biasa laa kan? Haha,aku tahu,sebab waktu cuti aku memang selalu bangun lewat punya. Mungkin dalam pukul 11 pagi lah yang paling lewat.

Yang penting,tahun depan aku akan hadapi SPM. Gaya hidup aku kena lah berubah nampaknya. Aku dah tak boleh selalu pergi Cybercafe,selalu pegang telefon. Ah,nak tak nak kena berubah jugak lah. Lau tak,sampai biler nak berjaya? Kan2?

Jadi,Setakat tu jela aku nak tulis. Benda simple je. Haha.

No comments:

Post a Comment