Friday, December 3, 2010

Firstly..The Introduction..

Assalamualaikum. . .
Pertama sekali,aku nak ucapkan jutaan terima kasih lah kepada yang sudi melawat blog aku ni. Aku sebenarnya tak gheti nak guna blog2 ni. Tapi,kalau tak cuba blog ni,rugilah,manalah tau kalau guna,tibe2 rasa best pulak kan. Haa~
Apa yang ada kat blog aku ni? Macam2 ada. Semua ada. Dari luahan isi hati,perut dan limpa serta macam2 laa. Aik,macam dairi la pulak. Lebih kurang macam itu lah. Sebenarnya agak leceh juga nak menulis ayat2 penuh ni,buat sakit jari sahaja. Lagipun,tulis panjang-panjang membuatkan aku terasa yang seolah-olah aku membuat karangan BAHASA MELAYU KERTAS 1 SPM. Haha...!
Jadi,dengan itu,saya berharap anda yang melawat blog ini serta para blogger atau siapa-siapa pun diharap dapatlah memberikan cetusan idea dan pendapat di blog saya ini. Cewaahhh..merepek la pulak.

Sekian. . .

No comments:

Post a Comment